Zakelijke Hosted VoIP

Zakelijke Hosted VoIP staat voor flexibiliteit en gemak

Hosted VoIP bij MaxiTEL

Zakelijke Hosted VoIP telefonie staat voor flexibiliteit en gemak. Bij Hosted VoIP (hosted telefonie) maakt u gebruik van onze telefooncentrale en betaalt u enkel per gebruiker. U bent elke maand flexibel in hoeveel gebruikers u wilt aansluiten, waardoor uw kosten beheersbaar blijven.

Bij Hosted VoIP stellen wij een deel van ons centraal VoIP-netwerk tot uw beschikking. Een eigen VoIP-server is dus niet nodig. U betaalt maandelijks en alleen voor de diensten die u daadwerkelijk afneemt. Onderhoud, upgrades en back-ups behoren daarmee tot het verleden.

Folder Zakelijke VoIP Download Prijslijst zakelijke VoIP Download

Voordelen

  • Lage gesprekskosten

  • Geen investering in eigen telefooncentrale

  • Lage abonnementskosten

  • Flexibiliteit in functionaliteit

  • Onbeperkt aantal lijnen

  • Plaats-onafhankelijk; uw nummer is ook thuis of onderweg bruikbaar

  • Gratis bellen tussen vestigingen

Gebruik ons platform om te verbinden via:

  • Groeien met MaxiTEL: Onze Hosted VoIP-oplossing groeit mee met uw organisatie; u hoeft geen directe investering te doen. U betaalt alleen voor de aansluitingen die u werkelijk nodig heeft.

  • Thuiswerkers of onderweg: Met onze Hosted VoIP kunnen uw thuiswerkers gemakkelijk en zonder extra kosten gewoon thuis gebruikmaken van uw telefoonnummers. En uw thuiswerkers en overige medewerkers bellen onderling gratis met elkaar.

Koppel gemakkelijk met uw applicatie

Onze telefonie diensten zijn makkelijk te integreren met uw CRM via onze integraties (CTI), Centrale telefoonboeken, webhooks en API's


Voorbeeld functies Hosted VoIP

Hieronder een greep uit onze standaard functionaliteit:

Doorverbinden (intern/extern) – Call transfer

Gesprekken kunnen worden doorgestuurd tussen extensies of zelfs naar publieke telefoonnummers. Wanneer een belangrijk gesprek binnenkomt, kan de secretaresse het gesprek direct doorsturen naar de mobiele telefoon van de manager – zonder dat de beller dit merkt.

Voicemails

Mis nooit boodschappen en laat uw voicemail inspreken wanneer u niet in staat bent de telefoon te beantwoorden.

Gesprekken doorschakelen

Laat uw nummer doorschakelen naar uw mobiele nummer als u niet op kantoor bent of laat uw toestel, bij drukte, doorschakelen naar een collega.

Verkort kiezen

Nummers die u vaak gebruikt, voegt u toe aan verkort kiezen, zodat u niet alle nummers hoeft op te zoeken.

Wachtrijen

Laat inkomende telefoongesprekken automatisch in een wachtrij plaatsen en laat ze één voor één doorschakelen naar een vrije medewerker.

Niet storen – Do not disturb

Als u even niet telefonisch gestoord wilt worden, kunnen telefoongesprekken worden doorgeschakeld naar uw mobiele telefoon of een collega.

Intern nummerplan

Geef telefoontoestellen binnen uw organisatie een verkort nummer (bijvoorbeeld 200 voor de receptie, 201 voor een bepaalde medewerker, etc.)

IVR (keuzemenu’s)

Met uitgebreide auto-attendant keuzemenu’s kunt u uw secretaresse ontlasten, kosten besparen en klanttevredenheid verhogen. De keuzemenu’s bieden verschillende mogelijkheden, bijvoorbeeld een optie waardoor klanten direct op de juiste afdeling terechtkomen.

Groepsgesprekken

Telefoneer met verschillende mensen tegelijkertijd. Met zogeheten conference calls kunt u telefonisch vergaderen met mensen over de gehele wereld.

Wachtmuziek

Niets is vervelender dan in de wacht worden gezet en niets meer horen. Met een door u opgegeven collectie wachtmuziek weet de klant dat hij niet wordt vergeten.

Huntgroepen

Zijn de vaste telefoonbeantwoorders even afwezig of in gesprek? Met deze optie worden inkomende telefoontjes, wanneer niet binnen een bepaalde tijd wordt opgenomen, automatisch doorgestuurd naar een andere extensie.

Gesprekken parkeren

Parkeer een gesprek om dit op een ander toestel weer te vervolgen.

Gesprekken opnemen

Hiermee kunt u ervoor kiezen bepaalde (of alle) gesprekken op te nemen. Deze zijn vanaf het portal te downloaden en te beluisteren.

Tijdsprogrammeringen

Bepaal op basis van het tijdstip van de dag wat er met een inkomend gesprek moet gebeuren. Zo kan u openingstijden invoeren en gesprekken buiten deze tijden doorsturen naar de voicemail.


Vandaag is het nationale koffie dag, tijd voor een bakkie dus. Zullen wij binnenkort koffie komen drinken om meer o… https://t.co/yDGWLZZrK0

1 oktober 2019 om 12:01

#ThrowBackThursday De TAT-1 (Transatlantic No. 1) werd operationeel op 25 September 1956 (gister 63 jaar geleden).… https://t.co/yRHpqZjLAk

26 september 2019 om 12:01