Onze API en Webhook mogelijkheden

Snel en makkelijk koppelen

API

Via onze (rest) API kunt u gemakkelijk koppelen met ons platform. Via de API zijn alle instellingen te beheren en u kunt geautomatiseerd informatie uitwisselen.

Overzicht API funcites

Een overzicht van alle API functies is te vinden op ons klantenportal. Wilt u vooraf even kijken welke API functies wij hebben, dan kunt u altijd vrijblijvend een account aanmaken.

Automatiseer doormiddel van Webhooks

Doormiddel van webhooks kunnen wij uw applicatie op de hoogte stellen als er een wijziging is aan uw telefoon gesprek. U moet dan denken aan de verschillende statussen van een telefoongesprek.

INVITE, het allereerste moment dat het gesprek binnenkomt op ons platform. Tijdens deze status kunt u aangeven welke naam er moet worden gegeven aan het gesprek (adresboek-lookup). RINGING, wanneer het gesprek overgaat bij een telefoontoestel. ANSWER, wanneer het gesprek is aangenomen, inclusief de extensie welke het gesprek heeft aangenomen. HANGUP, wanneer het gesprek is opgehangen.

Via ons portal kunt u dit gemakkelijk inregelen.

Ontvang notificaties bij inkomende gesprekken

Met Webhooks en combinatie met onze Chrome Extensie kunt u gemakkelijk op de hoogte worden gehouden van de status van inkomende gesprekken. Via ons portal kunt u instellen van welke nummers u notificaties wilt versturen naar bijvoorbeeld de Chrome Extensie.

U kunt als klant direct aan de slag, via het portal kunt u de API's benaderen en de Webhooks instellen.


Bij MaxiTEL is de klantenservice juist één van de punten die hoog in het vaandel staan! Daar hoeft u bij ons geen z… https://t.co/l6zICihe1F

13 november 2018 om 12:10

Per maand toestellen op en af schalen in uw organisatie? Geen probleem! Zeker voor bedrijven met een wisselend aant… https://t.co/toUxOd3Jlk

6 november 2018 om 12:10